Празна: окти-камера сглобена за стандартно регулиране на спирането на пътуването
K: окти-камера сглобена за възможност за заключване (регулиране на хода е ограничено при +/- 5°)
Празно: за стандартен задвижващ механизъм
R50: 50% ограничение за спиране на пътуването (45° до 90°)
R100: 100% ограничение за спиране на пътуването (0° до 90°)
FA: бързодействащ
FM: провали средата на 180° въртене
3P: 3 позиция (само за връщане на пружината)
3PD: 3 позиция (както за връщане на пружината, така и за двойно действие) HC: хидравличен амортисьор
Модел на задвижващия механизъм, серия и въртене:
90° въртене (стандартно) = PT045 B до PT1000 B
120° въртене (само двойно действащ) = PT052 B до PT752 B
135° въртене (само двойно действащ) = PT053 B до PT753 B 180° въртене (двойно действащи и пружинно връщане) = PT058 B до PT758 B
ISO 5211 фланец
Ф04 Ф05+Ф07+Ф10+Ф12 Ф14 Ф16+Ф25+Ф30
Налични квадратни размери и тип (съгласно ISO 5211)
Модел PT045 U PT050 U PT100 U PT200 U PT250 U PT300 U PT350U PT400 U PT450 U PT500 U PT550 U PT600 U PT650 U PT700 U PT750 U PT800 U PT1000 U
9ДС 11ДС 14ДС 17ДС 22дс 27дс 27дс 36дс 46дс 55дс
9кв 11кв 14кв. 17кв. 22кв. 27кв. 36кв. 46кв. 55кв. 75кв
Позиция Индикатор: (Blank): индикатор за позиция и градуиран пръстен MF: мултифункционален индикатор
Тип на сглобяване на задвижващия механизъм:
(Blank): стандартен тип монтаж ST, по посока на
часовниковата стрелка за затваряне (пружина за затваряне)
и индикация за затваряне при
състояние на повреда на въздуха (или с порт под налягане 4
за двойно действие) за монтиране на линия.
LF: обратно на часовниковата стрелка за затваряне (пружина за
отваряне) и отворена индикация при
състояние на повреда на въздуха (или с порт под налягане
4 за двойно действие) за монтаж през линия.
STR: по посока на часовниковата стрелка за затваряне (пружина за затваряне)
и индикация за затваряне при състояние на повреда на въздуха
(или с порт под налягане 4 за двойно действие)
за монтаж през линията.
LFR: обратно на часовниковата стрелка за затваряне (пружина
за отваряне) и отворена индикация при
състояние на повреда на въздуха (или с порт под налягане 4 за
двойно действие) за
G: резби за въздушна връзка съгласно ISO 228 (BSPP) N: резби за въздушна връзка съгласно ANSI B1.20.1 (NPT)
(Празно): без кран Y: щуцер
Производител | Air Torque |
---|---|
Страна | |
Номер на частта | PT350-S14-M |