Amot Rigsaver SGE въздушен изключващ клапан - малък отвор България

Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.

Rigsaver SGE Въздушен спирателен клапан - малък отвор

Код 2"-5" SGE

Спирателният клапан за всмукване на въздух Rigsaver помага да се предотврати превишаване на скоростта на дизеловия двигател чрез прекъсване на въздуха към двигателя. Той може да бъде ръчно или автоматично контролиран, отговаряйки на различни условия на повреда или опасност.

Характеристики и предимства

  • Ръчно или автоматично управление
  • Отговаря на различни неизправности или условия на опасност
  • Предлага се с 2 „(50 мм) до 14 „(355мм) на неограничен порт
  • Работи безопасно при температури на околния и индукционния въздух между 350° F - 400° F (176° C - 205° C)
  • Предлагат се незадължителни високотемпературни клапани
Крайна връзка Персонализирани
Задействане Пневматичен, 24VDC, 12VDC
Налична индикация за позиция Да
Съединители TBD
Позиция Индикация Логика Отворен клапан - отворен превключвател
Страна Ляво
Комплект за лакътя Само клапан (без лакът)
Стил Люлееща се врата
Максимална температура на всмукване на въздух (F) 257
Минимална температура на всмукване на въздух (F) -40
Максимално налягане (psi) TBD
IP защита Не
Сертифициране на опасни местоположения TBD
Мощност за затваряне или активиране на стартиране (Fail Safe) Сила до затваряне
Нулиране Автоматично нулиране

Спецификации

Модели A Б C D E F G H J К* L (макс отвор) Тегло (кг)
2 SGE 1.50 5.51 3.78 4,96 6.30 1,40 1.70 2.11 2.25 2.45 2.00 2.1
3 SGE 2.06 7.44 5.44 6.40 10.58 1,75 2.16 3.19 2.94 3.25 3.00 6.0
4 SGE 2.63 9.10 7.13 7.31 10.70 1,88 2.22 4.14 3.70 3.73 4.00 8.5
5 SGE 3.25 11.12 9.00 9.18 12.32 2.00 2.50 5.19 4,50 4.19 5.00 10.0
6.5 СГЕ 4,25 12.69 12.00 12.00 16.70 2.50 3.14 5.56 5.76 4,81 6.50 25
8 SGE 5.00 14,73 14.25 13,60 17.62 2.50 3.25 6,75 6.73 5.25 8.00 35.0
11 СГЕ 6.68 20.00 18,56 17.65 21.00 3.00 4,75 9.12 9.13 7.43 11.00 70.0
14 СГЕ 9.00 26.10 25.00 28.00 NA 7,38 10,65 14.16 11,90 9.00 14.00 276.00

* Забележка: Диаметрите на портовете могат да бъдат модифицирани, за да отговарят на конкретни приложения. Свържете се с нас за повече информация.

Приложения
  • Производство на електроенергия
  • Офшорни сондажи
  • Съоръжения за товарене на насипни горива
  • Морски двигатели
  • Рафинерии
  • Нефтохимически заводи

Операция

Спиращият клапан за всмукване на въздух Rigsaver е устройство за спиране на въздуха с люлка, управлявано от пружина, монтирано в системата за всмукване на въздух. Това ще попречи на въздушния поток в цилиндрите и положително ще спре двигателя. Може да се инсталира предварително или пост-турбо. Спирателният клапан Rigsaver може да се управлява ръчно или автоматично, за да реагира на различни условия на повреда или опасност.

Опции за интерфейс (свържете се с нас за подробна информация)
  • Мармонен фланец
  • Монтаж на маркуч
  • Дюзи
  • Приплъзване (мъжко и женско)
  • Болтов фланец
  • Персонализирани отливки
Опции за изключване

Ръчно/издърпайте кабел: Това е най-простият метод. Портата се освобождава чрез издърпване на дръжка

или кабел, прикрепен към шпиндела на върха.

Ръчно/пневматично: Пътуването се прибира от интегриран пневматичен цилиндър.

Ръчно управляваният трипътен вентил насочва налягането на въздуха, за да освободи шпиндела за пътуване.
Пневматичният цилиндър за пътуване може също да се захване ръчно
чрез издърпване на дръжка или кабел, прикрепен към шпиндела за пътуване.

Електрически: Пътуването се прибира от електрически соленоид от 12 волта или 24 волта, който се управлява от
автоматичен сензор за превишаване на скоростта и свързания с тях клапан. Пневматичният цилиндър може
също да се захване ръчно чрез издърпване на дръжка или кабел, прикрепен към шпиндела на върха.

Пневматичен: Шпинделът за пътуване се прибира от пневматичен цилиндър. Цилиндърът за
пътуване се управлява от автоматичен сензор за превишена скорост и свързан клапан.
Пневматичният цилиндър може също да се захване ръчно чрез издърпване на дръжка или кабел,
прикрепен към шпиндела на върха.

3SGE3

14SGE3

3SGE4

14SGE4

3SGE5

14SGE5

3SGE6.5

14SGE6.5

3SGE8

14SGE8

3SGE11

14SGE11

3SGE14

14SGE14