Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
Код CE224-SSN
Моделът SSN е проектиран специално, за да отговори на изискванията на последните поколения дизелови двигатели с ниски емисии (NRMM етап III A/ B, етап IV и V; еквивалентни US Tier 3 & 4: Euro 5 и 6 (други хармонизирани стандарти) и двигатели, оборудвани с устройства за третиране на отработили газове като DOC (катализатори) DPF (филтри за частици) и SCR (намаляване на NOx) след 2014 г.
Разработена с помощта на CFD (компютъризирана Fluid Dynamics), тази нова гама има много по-ниско съпротивление на потока на системата от конвенционалните дизайни на искри, което им позволява да постигнат изискванията за ниско обратно налягане на двигателите с висок газов поток. (При оптимални дебити обратното налягане е приблизително половината от това на други еквивалентни модели) Този по-гладък, по-малко турбулентен вътрешен газов поток намалява вторичната регенерация на шума, често свързана с искрови предпазители, което ги прави много по-тихи в диапазона на мощността.
Дебитът на отработените газове и ограниченията на обратното налягане варират между производителите на двигатели. Моля, консултирайте се с нас с вашите изисквания за допълнителна информация.
Опасна зона: | ATEX GD сертифициран по EN 1834-1/2/3:2000 отговаря на ASTM F2876-10 | |
Заглушаване: | Промишлена стандартна постоянна инсталация | |
Мощност на двигателя Рейтинг: | 10 до 750 кВт | 13 до 1005 к.с. |
Размери на тръбите: | 38 мм до 254 мм | 1 1/2 „до 10" |
Строителство: | 316 от неръждаема стомана | |
Затихване на шума: | 12 dB (A) типично |
Приложения
SSN Spark Arrestor е предназначен за приложения, при които искровите емисии от отработените газове на дизелов двигател могат да доведат до запалване на запалим материал.
Операция
Chalwyn искрови арести са от типа закаляване, както е определено в BS EN 1834-1:2000 клауза 5.10.2. В този дизайн светещите частици, излъчвани от отработените газове на дизелов двигател, многократно се влияят върху вътрешните повърхности на предпазителя на искрата, които трябва да бъдат охладени и разбити преди евентуално изхвърляне в атмосферата.