Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
Код 2400Д
Модел 2400D пневматични индикаторни релета могат да се използват по много различни начини в системите за контрол и предупреждение, но най-честото им приложение е за изключване на системи за безопасност и посочване на причината. Неговият здрав дизайн може да издържи на строги условия, опитни в дизеловата и газовата работна среда и е доказано, че е много надежден в турбинната помпа и
други взискателни технологични приложения.Забележка: Продуктът замества Модел 4101.
Материал на корпуса и буталото: | Алуминиеви | ||
Стандартни уплътнения: | Витон | ||
Прозорец: | Акрил | ||
Рамка: | найлон | ||
Работно налягане: | 140 до 860 кРа | 20 до 125 пси | |
Предложено работно налягане: | 413 кПа | 60 пси | |
Коефициент на потока: | Релеен клапан Вътрешен отвор |
кв = 0.58 кв = 0.015 |
Cv = 0.67 Cv = 0 |
Пневматични контролни панели
Индикация за първо излизане
Системи за секвениране на безопасност
Неуспешно безопасни системи
Операция
Обикновено едно 2400D реле е свързано към всяко устройство за наблюдение на състоянието. Сензорните устройства обикновено са затворени 2 или 3 пътни клапани, които откриват нежелани температури, налягания, вибрации, нива на течности и др Сензорните клапани са свързани към порта TRIP във всяко реле и налягането се въвежда в пристанището IN. Ако конкретният параметър е в състояние „Run“ или изпълнено и сензорният клапан е затворен, налягането ще се подава през вътрешния отвор до големия край на буталото и ще го принуди в „зелено“ или безопасно положение. Налягането също се насочва към OUT порта, който обикновено се насочва към IN порта на следващото реле. Когато възникне състояние на повреда, клапанът, който усеща това състояние, се отваря, причинявайки загуба на налягане в големия край на буталото и позволявайки натиск върху малкия край да премести буталото в „червено“ или
спънато положение.