Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
Код 4047
Модел 4047 се използва като двупосочен или 3-пътен клапан с висок капацитет за ниско налягане за настройки от 0.1 psi, падащи до 11.2 psi, издигащи се в няколко диапазона. Приложенията включват наблюдение на газ с ниско налягане, вода, гориво, масло или за наблюдение и контрол на нивото на течността. Чрез тръбопроводи към вакуумния отвор вентилът може да се използва за усещане за вакуумно налягане от падане от 0.1 psi. 4047 може да открие претоварване на газовите двигатели, като усети вакуумното налягане във всмукателния колектор.
Корпус и корпус на клапана: | Гълфоизолиран алуминий | |
Клапанна макара: | Анодизиран алуминий | |
Стандартни уплътнения и диафрагма: | Буна N/нитрил | |
Макс. пристанища за работно налягане 1,2 и 3 | 860 кПа | 125 пси |
Макс. противопоказано налягане на диафрагмата: | 138 кПа | 20 psi |
Доказателно налягане - диафрагма | 207 кРа | 30 пси |
Макс. температура: | 66°C | 150°F |
Област на свободния поток на клапана: | кв = 1.0 | Cv = 1.2 |
Нето тегло: | 2.26 кг | 5 кг |
Операция
Двупосочен клапан за отваряне при нарастващо налягане
Порт 1 трябва да бъде включен. Повишаващото се налягане ще отвори
Порт 2 до Порт 3 над точката на пътуване.
Valve да се отвори при падане налягане
Порт 3 трябва да бъде включен. Падащото налягане ще отвори
Порт 2 до Порт 1 под зададената точка на пътуване.
Работата с 3-посочен клапан за 3-посочно действие е идентична с тази за 2-Way, с изключение на това, че няма да има включени портове. При клапани, настроени да се изключат при повишаващо се налягане, Порт 1 ще се отвори към Порт 2, докато точно под точката на пътуване. Пристанище 3 ще се отвори за Порт 2 в точката на пътуване. При падащо налягане, Порт 3 ще се затвори първи. Тогава Порт 1 ще се отвори към Порт 2.
AMOT Model 4047 има „мъртва точка“ в точното централно положение, което предотвратява припокриването на портове 1 и 3. Поради това Портове 1 и 3 няма да се отварят и затварят едновременно в точката на пътуване.