Amot 4054 Пневматичен индикатор за пътуване България

Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.

4054 Пневматичен индикатор за пътуване

Код 4054

AMOT Модел 4054 Индикаторите за пътуване са проектирани да покажат кое сензорно устройство в система за контрол на безопасността се е задействало и е причинило изключването на двигателя. Индикаторът за пътуване 4054 е анодизиран (Gulfproofed), за да устои на корозия в атмосферата на морското крайбрежие. За защита на вала е осигурен прозрачен пластмасов капак. Подходящ е за системи за контрол на безопасността на въздуха, газ или масло. Всеки желан брой сензорни клапани и индикатори за пътуване може да се използва в системите за безопасност

.

Характеристики и предимства

  • Посочва неприятности
  • Широк обхват на налягане
  • Анодизиран (Gulfproofed) алуминиева конструкция
  • За нефт, газ или въздух под налягане systemsBody материал: Gulfproofed алуминий Вал материал: неръждаема стомана Стандартен уплътнителен материал: Viton Покривен материал: Поливинилхлорид (PVC) Мин. работно налягане: 69 kPa 10 psi Макс. работно налягане: 0,11 кг 4 унция
    Материал на корпуса: Алуминий, устойчив на залив
    Материал на вала: Неръждаема стомана
    Стандартен уплътнителен материал: Витон
    Покривен материал: Поливинилхлорид (PVC)
    Мин. работно налягане: 69 кРа 10 psi
    Макс. работно налягане: 0,11 кг 4 унция
Приложения
  • Индикация за изключване на сензора в пневматична или хидромеханична система

  • Двигатели

  • Помпи

  • Компресори

Операция

4054 обикновено е тръбопровод към VENT порта на AMOT сензорен клапан. Когато сензорният клапан отвори, налягането принуждава червения вал на 4054, където може да се види. Малък ограничител заключва вала, когато е напълно удължен, предотвратявайки негодувание поради вибрации. Валът се нулира ръчно чрез натискане на гъвкавия пластмасов капак, докато валът се изравнява с индикаторната повърхност. Тъй като смазочното масло е контролната среда в типичната система, показана на фигура 2, няма да има директна индикация, когато изключването се дължи на ниското налягане на маслото. Ако има изключване на системата и няма индикация, трябва да се приеме, че причината е ниското налягане на маслото

.

4054C1B

4054C2B