Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
Код 4143
AMOT Модел 4143 клапан се използва за наблюдение на загуба на охлаждащата течност поради счупване на маркуча, лош воден поток поради прекомерна кавитация или износени остриета на работното колело на помпата. При опасно състояние диференциалът в налягането ще намалее, причинявайки вентила да изпуска захранващата линия за налягане на смазочното масло към AMOT 2800 Master Safety Control, което го кара да се спуска и изключва
двигателя.Материал на корпуса: | Алуминиеви | |
Мембранен материал: | Буна N/нитрил | |
Макс. налягане върху диафрагмата: | 4.1 бар | 60 пси |
Регулируем диапазон на диференциално налягане: | 0,034 до 0,25 бара диференциал при 0.69 бара |
0.5 до 3.6 psi @ 10 psi номинална |
Нулиране на диференциала: | 0,345 ± 0,069 бара | 0,6 ± 0,1 psi |
Макс. налягане при клапана „В“ порт: | 6.2 бар | 90 пси |
Операция
Модел 4143 усеща разликата в налягането между всяка страна на водните помпи. Клапан порт щампован P2 е тръбопровод за изпускане на водна помпа и клапан порт щампован P1 е тръбопровод за засмукване на водна помпа. Тъй като възникне опасното състояние, диференциалът в налягането ще намалее и клапанът ще изпусне подаването на налягане на смазочното масло, което го кара да се спусне и изключи двигателя.