Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
Код Модел-G
AMOT Model G 3-посочните ротационни регулиращи клапани осигуряват висока степен на точност за прецизен контрол на температурата както при смесване, така и при отклоняване на приложения. Ако имате дълги времена на загряване, прекомерен бял дим, идващ от отработените газове, или затруднено регулиране на температурите на флуида при празен ход, сменете термостатичния клапан с външно задействан AMOT Model G без да е необходимо модификации на тръбопроводи. Моделите включват GEF, GPD и GG.
В допълнение към стандартния клапан, AMOT предлага две опции за Low Leak Model G: ANSI клас II (0.5% скорост на изтичане) и ANSI клас IV (0.01% скорост на изтичане). Свържете се с нас за повече подробности.
Durable
Тежкотоварният, компактен дизайн се вписва в тесни пространства и издържа на високи вибрационни приложения, за да сведе до минимум изтичането на стволови и повреди на задвижващия борд.
Точна
външна температурна сензорна сонда позволява по-прецизен, по-отзивчив контрол на температурата. С Model G можете да поддържате настройка на температурата в рамките на +/- 1oF.
Гъвкава
Нашият уникален дизайн позволява портовете да бъдат конфигурирани така, че да отговарят на всички изисквания за инсталиране. Моделът G може да работи еднакво добре, както самостоятелен клапан или като част от цялостна система за управление. В допълнение, ние предлагаме разнообразие от модели, размери, видове задвижване, комуникационни протоколи и други опции, които да ви помогнат да посочите точно това, от което се нуждаете.
Доказан
Клапанът AMOT Model G има над 25 години доказана производителност в приложения за производство на енергия и нефт и газ.
Обхват на размера | 2" (DN50) до 16" (DN400) |
Материали за тялото |
Сферографитен чугун |
Типове задействане |
24 VDC |
Опции за комуникация | 4-20mA 3-15 psi импулсна ширина модулация (PWM) CAN автобус |
Сертификати на разположение |
Опасна зона
Морски клас (свързани с IACS)
IACS клас
|
Приложения
Клапанът AMOT Model G елиминира изтичането на стволови в много морски, електроенергийни и нефтени и газови приложения, където са инсталирани типични линейни тактови клапани. Те са подходящ заместител в много приложения, където са били използвани тези клапани:
Операция
Електрически
За електрическия клапан задвижващият механизъм на вентила G използва електродвигател, който се върти в двете посоки в отговор на получените сигнали ON-OFF. Моторът задвижва скоростна кутия, свързана към вала на ротора и завърта ротора на клапана по посока на часовниковата стрелка или обратно на часовниковата стрелка, максимум 90 градуса. В края на пътуването се включват гранични превключватели за изолиране на електрическото захранване към двигателя, когато роторът на клапана е достигнал до двата края на въртенето. Потенциометърът за обратна връзка е стандартен и осигурява индикация за позицията на системата за управление. Задвижващият механизъм се захранва от електромотор, задвижващ скоростна кутия тип червей. Червячната скоростна кутия предотвратява обратното задвижване поради силите на течността. Той е оборудван с ръчно замяна като стандарт, което позволява работа на клапана без захранване.
Код Модел-G
AMOT Model G 3-посочните ротационни регулиращи клапани осигуряват висока степен на точност за прецизен контрол на температурата както при смесване, така и при отклоняване на приложения. Ако имате дълги времена на загряване, прекомерен бял дим, идващ от отработените газове, или затруднено регулиране на температурите на флуида при празен ход, сменете термостатичния клапан с външно задействан AMOT Model G без да е необходимо модификации на тръбопроводи. Моделите включват GEF, GPD и GG.
В допълнение към стандартния клапан, AMOT предлага две опции за Low Leak Model G: ANSI клас II (0.5% скорост на изтичане) и ANSI клас IV (0.01% скорост на изтичане). Свържете се с нас за повече подробности.
Durable
Тежкотоварният, компактен дизайн се вписва в тесни пространства и издържа на високи вибрационни приложения, за да сведе до минимум изтичането на стволови и повреди на задвижващия борд.
Точна
външна температурна сензорна сонда позволява по-прецизен, по-отзивчив контрол на температурата. С Model G можете да поддържате настройка на температурата в рамките на +/- 1oF.
Гъвкава
Нашият уникален дизайн позволява портовете да бъдат конфигурирани така, че да отговарят на всички изисквания за инсталиране. Моделът G може да работи еднакво добре, както самостоятелен клапан или като част от цялостна система за управление. В допълнение, ние предлагаме разнообразие от модели, размери, видове задвижване, комуникационни протоколи и други опции, които да ви помогнат да посочите точно това, от което се нуждаете.
Доказан
Клапанът AMOT Model G има над 25 години доказана производителност в приложения за производство на енергия и нефт и газ.
Обхват на размера | 2" (DN50) до 16" (DN400) |
Материали за тялото |
Сферографитен чугун |
Типове задействане |
24 VDC |
Опции за комуникация | 4-20mA 3-15 psi импулсна ширина модулация (PWM) CAN автобус |
Сертификати на разположение |
Опасна зона
Морски клас (свързани с IACS)
IACS клас
|
Приложения
Клапанът AMOT Model G елиминира изтичането на стволови в много морски, електроенергийни и нефтени и газови приложения, където са инсталирани типични линейни тактови клапани. Те са подходящ заместител в много приложения, където са били използвани тези клапани:
Операция
Електрически
За електрическия клапан задвижващият механизъм на вентила G използва електродвигател, който се върти в двете посоки в отговор на получените сигнали ON-OFF. Моторът задвижва скоростна кутия, свързана към вала на ротора и завърта ротора на клапана по посока на часовниковата стрелка или обратно на часовниковата стрелка, максимум 90 градуса. В края на пътуването се включват гранични превключватели за изолиране на електрическото захранване към двигателя, когато роторът на клапана е достигнал до двата края на въртенето. Потенциометърът за обратна връзка е стандартен и осигурява индикация за позицията на системата за управление. Задвижващият механизъм се захранва от електромотор, задвижващ скоростна кутия тип червей. Червячната скоростна кутия предотвратява обратното задвижване поради силите на течността. Той е оборудван с ръчно замяна като стандарт, което позволява работа на клапана без захранване.