Amot 4500D Температура и налягане клапани България
Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
4500D Клапан за контрол на температурата и налягането („до 4 „| DN 50 до DN100)
Код 4500Д
Комбинираният клапан за контрол на температурата и налягането AMOT се използва в приложения, при които едновременно се изискват контрол на температурата и налягането. Той съчетава контрол на температурата, регулиране на налягането и освобождаване на налягането в един колекторен клапан, като по този начин намалява разходите за монтаж и опростява планирането на материалите. Вентилът е проектиран да бъде монтиран директно върху резервоара за масло за намаляване на тръбопроводите.
Характеристики и предимства
- Комбинирано намаляване на налягането, температурата и налягането в един клапан
- Дистанционно регулиране на пилотното налягане надолу по веригата
- 4 „вътрешно усетен 3-пътен клапан за регулиране на температурата
- Интегриран предпазен клапан
- Конструкция от въглеродна стомана или неръждаема стомана
- Пристанища за измервателна апаратура
- Намалява разходите за монтаж (клапани, тръбопроводи, фитинги, фланци)
- Опростява планирането на материалите
- PED подходящ за течности от група 1 и 2
- ATEX II 2G бивш з IIC Т6... Т3 Гб X
CE
Дебит: |
72 м 3 /час |
320 гпм |
Работно налягане: |
7 бара |
100 пси |
Материал на корпуса: |
Въглеродна стомана |
Корпус на регулатора: |
Алуминиеви |
Тръбни връзки: |
2 „до 4 „SAE J518C 3000 |
Тегло: |
50 кг |
110 кг. |
Приложения
- Проектиран за използване в приложения, където се изисква контрол на температурата и налягането на смазочното масло, като газови турбини.
Операция
4500 е специално проектиран и разработен от AMOT Controls като клапан за регулиране на налягането и температурата за приложения на смазочно масло. Налягането на маслото се регулира от пилотния управляван регулатор на касетата. Пилотното подаване към регулатора се сваля по потока на маслените филтри, за да усети налягането на маслото. Налягането се контролира чрез регулиране на количеството масло, което се изхвърля през регулатора на касетата, обратно към
основния резервоар.
След това температурата на маслото се контролира от вътрешно усетата 3-посочна температура във вентила. След това потокът на маслото се разделя между протичащ през охладител, външен на клапана и вътрешен байпас, който тече директно към термостатичните елементи. Потокът през вътрешния байпас и охладеното масло, връщащо се от охладителя, се смесват и регулират от температурните елементи до желаната температура, преди да напуснат клапана. Маслото, регулирано от температурата и налягането, излиза от клапана и преминава през филтрите на системата за смазочно масло, преди да премине към оборудването, изискващо смазване
.