Amot 4504 Клапани за контрол на температурата и налягането България

Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.

4504 Клапан за контрол на температурата и налягането (2“ | DN50)

КОД4504

Комбинираният клапан за регулиране на температурата и налягането AMOT се използва в приложения, при които едновременно се изисква едновременно регулиране на температурата и налягането. Той съчетава контрол на температурата, регулиране на налягането и облекчаване на налягането в един колектор клапан, като по този начин намалява разходите за монтаж и опростява планирането на материала. Вентилът е проектиран да бъде монтиран директно върху резервоара за масло за намаляване на тръбопроводи.

Характеристики и предимства

  • Комбинирано налягане, температура и намаляване на налягането в един клапан
    • Дистанционно регулиране на налягането надолу по веригата
    • 2½“ - 3" вътрешно усетен 3-посочен
    • Интегриран предпазен клапан
  • Въглеродна стомана или неръждаема стомана конструкция
  • Пристанища за апаратура
  • Намалява разходите за монтаж (клапани, тръбопроводи, фитинги, фланци)
  • Опростява материално планиране
  • PED подходящ за течности от група 1 и 2
  • ATEX II 2G Ex h IIC Т6... Т3 Gb X
  • CE

Дебит: 72 м3/час 320 ГПМ
Работно налягане: 7 бара 100 пси
Материал на корпуса: Въглеродна стомана
Корпус на регулатора: Алуминий
Тръбни връзки: 2" до 4" SAE J518C 3000
Тегло: 50 кг 110 кг.
Приложения
  • Проектиран за използване в приложения, при които се изисква контрол на температурата и налягането на смазочното масло, като например газови турбини.

Операция

4504 е специално проектиран и разработен от AMOT Controls като клапан за регулиране на налягането и температурата за приложения на смазочни масла.
Налягането на маслото се регулира от пилотния регулатор на касетата. Пилотният фураж към регулатора е свален поток от маслените филтри, за да усети налягането на маслото. Налягането се контролира чрез регулиране на количеството масло, което се изхвърля през регулатора на касетата, обратно към главния резервоар.

Температурата на маслото след това се контролира от вътрешно усещаната 3-посочна температура във вентила. След това потокът на маслото се разделя между преминаващ през охладител външен към клапаса и вътрешен байпас, който тече директно към термостатичните елементи. Потокът през вътрешния байпас и охладеното масло, връщащо се от охладителя, се смесват и регулират от температурните елементи до желаната температура, преди да напуснат клапана. Температурата и налягането регулирано масло излиза от клапана и преминава през филтрите на системата за смазка, преди да премине към оборудването, изискващо смазване.

Опростена температура и налягане Valve Схема:

4504A1SAS045

4504A2SAS045

4504A1SAS055

4504A2SAS055

4504A1SAS057

4504A2SAS057

4504A1SAS075

4504A2SAS075

4504A1SAS090

4504A2SAS090

4504A1SAS095

4504A2SAS095

4504A1SAS100

4504A2SAS100

4504A1SAS105

4504A2SAS105

4504A1SAS110

4504A2SAS110

4504A1SAS115

4504A2SAS115

4504A1SAS120

4504A2SAS120

4504A1SAS130

4504A2SAS130

4504A1SAS135

4504A2SAS135

4504A1SAS140

4504A2SAS140

4504A1SAS145

4504A2SAS145

4504A1SAS150

4504A2SAS150

4504A1SAS155

4504A2SAS155

4504A1SAS160

4504A2SAS160

4504A1SAS165

4504A2SAS165

4504A1SAS170

4504A2SAS170

4504A1SAS175

4504A2SAS175

4504A1SAS180

4504A2SAS180

4504A1SAS185

4504A2SAS185

4504A1SAS195

4504A2SAS195

4504A1SAS205

4504A2SAS205

4504A1SAS215

4504A2SAS215

4504A1SAS225

4504A2SAS225

4504A1SAS230

4504A2SAS230

4504A1SAS240

4504A2SAS240