Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
Клапани с директно действиеПри този тип управление буталото е свързано директно към диска, който отваря или затваря отвора. В случай на включване или изключване на захранването (намотка с напрежение или без напрежение) бобината доставя мощността, необходима за повдигане или спускане на диска на клапана. Като такива налягането на течността и скоростта на потока определят правилната работа. Електромагнитният клапан работи при налягания, вариращи от нула до горната стойност в диаграмата. Този тип управление обикновено се използва за по-малки клапани или за по-големи клапани с по-ниско работно налягане. (например газови клапани)
Сервоподпомаганите клапани изискват разлика в налягането за отваряне и затваряне на основния спиращ елемент. Тази разлика в налягането е показана като минимално налягане на средата в техническата спецификация. Тези клапани използват пилотна дюза, задвижвана от бобината, и диафрагма за изключване на основния отвор на клапана. Правилната работа разчита на налягането на течността. При захранване на бобината буталото отваря пилотната дюза, за да освободи налягането през диафрагмата. Получената разлика в налягането повдига диафрагмата без прохода на клапана. При изключване на намотката пилотната дюза се изключва и налягането преминава през така наречения отвор за „изравняване“ и се възстановява през диафрагмата, което води до затваряне на клапана. Тази система на работа изисква разлика между входното и изходното налягане на електромагнитния клапан, еквивалентна на силата, необходима за повдигане на диафрагмата или задържането й към основния отвор на клапана. Ефективността на уплътнението на седалката на клапана зависи от напречното сечение на седалката, разликата в налягането между входния и изходния отвор и силата на предварително натоварване на пружината на главния клапан. Сервоподпомаганите клапани, използвани като задвижващи елементи, са изключително подходящи за работа с по-големи клапани при по-високо
работно налягане.„Този тип клапан не изисква никаква разлика в налягането за отваряне или затваряне на основния спиращ елемент. Съгласно техническата спецификация те са подходящи от нулева лента нагоре. За да работи клапана, буталото първо отваря пилотен отвор, последващото налягане повдига диафрагмата, това действие се подсилва допълнително от хода на отваряне на буталото. Комбинацията от директно действие (бутало) и непряко действие (диафрагма) осигурява пълно преминаване дори при ниско налягане. Работата и уплътнителните седалки остават стабилни дори при нулево налягане. Този тип клапан е подходящ за работа с по-големи клапани при високо налягане. Задвижващите механизми са сравнително малки по отношение на вентилите с директно действие. Ходът на задвижването трябва да бъде поне равен на повдигането на клапана. Силата трябва да е достатъчна за отваряне на пилотния отвор и основния спиращ елемент срещу силата на пружината
.