Конструкция на свързващия прът с вграден или паралелен компенсационен резервоар. Регулаторът на скоростта е основно затворена хидравлична верига без собствен източник на енергия. Състои се от цилиндър, напълнен с масло, бутален прът и бутало, контролен клапан и компенсационен резервоар. Когато прътът на регулатора се свързва с външен движещ се орган, буталният прът се движи, за да затвори еднопосочния клапан вътре, което принуждава маслото през трансферната тръба към контролния клапан, където среща ограничение, което може да се регулира външно, за да се определи скоростта. Маслото преминава през контролния клапан в другата камера, която е разделена от буталото. По време на обратното движение еднопосочният клапан се отваря и маслото тече свободно, за да се даде възможност за бързо движение на връщане. Вграденият или паралелен резервоар компенсира движението на пръта и минималното издухване. Потопяемата пръчка в резервоара може да се използва за определяне на нивото на маслото. Тези регулатори на скоростта могат да бъдат оборудвани с регулиращи клапани, както следва клапани за ускорение (SKIP), спирателни клапани (STOP), комбинации от спирателни клапани за ускорение + (SKIP + STOP). Тези клапани обикновено се отварят и контролират от въздуха. Модифицирани по този начин, регулаторите на скоростта могат да спират и/или ускоряват скоростта, зададена от външно
регулируемо ръчно колело.Производител | Enerfluid |
---|---|
Страна | |
Номер на частта | 35RLU150VS |