Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
КОД/FSX-200
Моделът FSX-200 е проектиран да се използва в комбинация с Chalwyn от AMOT Butterfly или Самостоятелни автоматични спирателни вентили за всмукване на въздух. FSX-200 автоматично ще затвори захранването с дизелово гориво на двигателя, когато вентилът за изключване на въздушния всмукателен вентил се затваря поради състояние на превишаване на скоростта на двигателя. FSX-200 включва и бутон за ръчно изключване.
FSX-200 също отговаря на европейския стандарт EN 1834-1:2000, който обхваща работа с дизелов двигател в зони 1 или зона 2 опасни зони, където могат да съществуват запалими газове или пари. Този стандарт изисква както подаването на гориво, така и входящия въздух да се изключат автоматично, ако настъпи превишаване на скоростта на двигателя.
тяло на клапана: | В ролите алуминий | |
Горивни връзки: | “ БСП | |
Максимално налягане на горивото: | 14 бар | 200 пси |
Свързване на налягането | “ БСП | |
Ръчно отмяна | Натиснете до затваряне |
Комплект монтаж за свързване на FSX-200 към следните клапани:
Приложения
Операция
Първо начало. След като двигателят работи, пътуване входящия въздух изключване клапан. Двигателят трябва незабавно да спре и бутонът за спиране на FSX-200 трябва автоматично да се прибере в стоп положение. След като двигателят е спрял, FSX-200 може да бъде нулиран чрез издърпване на бутона за спиране или, алтернативно, ако се остави за няколко минути, за да позволи всяко диференциално налягане на горивото през горивния клапан да се разпадне напълно, FSX-200 обикновено автоматично ще се нулира.
Забележка: ако спиращият бутон на FSX-200 е ръчно задействан за спиране на двигателя, може да има забавяне на действието, докато се използва остатъчно гориво между FSX-200 и двигателя.