Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
Код 4164
Хидромеханичният спирателен клапан за дизелово гориво 4164 е проектиран да намали подаването на гориво към двигателя, за да го предпази от повреда, ако неговите работни параметри са превишени. Предлагат се две версии на клапана. Единият намалява напълно подаването на гориво, спирайки двигателя. Другият има регулируем иглен клапан, който позволява достатъчен поток на гориво, за да работи двигателя при регулируема скорост на празен ход
.Жилища: | Черен анодизиран алуминий | |
Коефициент на потока: | кв = 1.47 | Cv = 1.7 |
Свързване на горивната и маслената линия: | ¼“ NPT | ¼“ БСП Тр |
Максимално налягане на горивото: | 20.7 бар | 300 пси |
Максимално налягане на маслото: | 10.3 бар | 150 пси |
Настройка за падане на налягането: | 0,34 до 1,4 бара | 5.0 до 20.0 psi |
Ръчно нулиране на резето отпадане: | Автоматично отпадане | Ръчно задържане за налягане на маслото: |
Приложения
Операция
Когато двигателят работи при нормални условия, работата на спирателния клапан за гориво е напълно автоматична. При загуба на налягане на смазочното масло подаването на гориво или се прекъсва, за да спре двигателя, или се намалява с опционален иглен клапан, регулируем на полето, за да работи двигателя при обороти на празен ход.
За да започнете, копчето за нулиране на клапана трябва да бъде настроено в положение „старт“. След стартиране на двигателя копчето за нулиране автоматично ще отиде в положение на движение, ако клапанът е оборудван с автоматично нулиране резе отпадане. Ако вентилът не е оборудван с резе за автоматично нулиране, копчето за отпадане трябва да се държи в стартово положение, докато налягането на маслото се натрупва, когато се освободи копчето автоматично ще отиде