Amot Модел G: 3-посочни ротационни клапани за управление България

Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.

Модел G: 3-посочни ротационни клапани за управление

Код Модел-G

AMOT Model G 3-посочните ротационни регулиращи клапани осигуряват висока степен на точност за прецизен контрол на температурата както при смесване, така и при отклоняване на приложения. Ако имате дълги времена на загряване, прекомерен бял дим, идващ от отработените газове, или затруднено регулиране на температурите на флуида при празен ход, сменете термостатичния клапан с външно задействан AMOT Model G без да е необходимо модификации на тръбопроводи. Моделите включват GEF, GPD и GG.

В допълнение към стандартния клапан, AMOT предлага две опции за Low Leak Model G: ANSI клас II (0.5% скорост на изтичане) и ANSI клас IV (0.01% скорост на изтичане). Свържете се с нас за повече подробности.

Durable
Тежкотоварният, компактен дизайн се вписва в тесни пространства и издържа на високи вибрационни приложения, за да сведе до минимум изтичането на стволови и повреди на задвижващия борд.

Точна
външна температурна сензорна сонда позволява по-прецизен, по-отзивчив контрол на температурата. С Model G можете да поддържате настройка на температурата в рамките на +/- 1oF.

Гъвкава
Нашият уникален дизайн позволява портовете да бъдат конфигурирани така, че да отговарят на всички изисквания за инсталиране. Моделът G може да работи еднакво добре, както самостоятелен клапан или като част от цялостна система за управление. В допълнение, ние предлагаме разнообразие от модели, размери, видове задвижване, комуникационни протоколи и други опции, които да ви помогнат да посочите точно това, от което се нуждаете.

Доказан
Клапанът AMOT Model G има над 25 години доказана производителност в приложения за производство на енергия и нефт и газ.

Обхват на размера 2" (DN50) до 16" (DN400)
Материали за тялото

Сферографитен чугун
бронз
въглеродна стомана
неръждаема стомана

Типове задействане

24 VDC
110/120 VAC
200/240 VAC
Стандартни и високи вибрационни задвижвания на разположение
Ниска температура (-40 илиC варианти) на разположение

Опции за комуникация 4-20mA
3-15 psi
импулсна ширина модулация (PWM)
CAN автобус
Сертификати на разположение

Опасна зона

  • ATEX - Европа
  • CSA - Северна Америка
  • IECEx - Международни

Морски клас (свързани с IACS)

  • LR - Регистърът на Лойд
  • ДНВ ГЛ
  • ABS - Американско бюро за доставка
  • BV - Бюро Веритас

IACS клас

  • CCS - Китай Класификация общество
  • CRS - Хърватски корабен регистър
  • IRS - Индийски регистър на корабен
  • KR - Корейски регистър на корабоплаването
  • NK - КласNK
  • PRS - Полски регистър на корабоплаването
  • РИНА - Италиански Военноморски Регистър
  • RS - Руски морски регистър на корабоплаването

Приложения

Клапанът AMOT Model G елиминира изтичането на стволови в много морски, електроенергийни и нефтени и газови приложения, където са инсталирани типични линейни тактови клапани. Те са подходящ заместител в много приложения, където са били използвани тези клапани:

  • Фишър GX
  • Фишър YD
  • Ари Стеви 450
  • Лесли RVB
  • Лесли RVD
  • Лесли RVK
  • Робъртшоу RT-1004
  • Робъртшоу RT-1010А
  • Робъртшоу VC-230A
  • Робъртшоу I-1284
  • Робъртшоу I-1285
  • Самсон 250
  • Самсон В2001
  • Самсон 3253
  • Самсон 3244
  • СОМАС СВ
  • Фултън Силфон 923-3

Операция

Електрически
За електрическия клапан задвижващият механизъм на вентила G използва електродвигател, който се върти в двете посоки в отговор на получените сигнали ON-OFF. Моторът задвижва скоростна кутия, свързана към вала на ротора и завърта ротора на клапана по посока на часовниковата стрелка или обратно на часовниковата стрелка, максимум 90 градуса. В края на пътуването се включват гранични превключватели за изолиране на електрическото захранване към двигателя, когато роторът на клапана е достигнал до двата края на въртенето. Потенциометърът за обратна връзка е стандартен и осигурява индикация за позицията на системата за управление. Задвижващият механизъм се захранва от електромотор, задвижващ скоростна кутия тип червей. Червячната скоростна кутия предотвратява обратното задвижване поради силите на течността. Той е оборудван с ръчно замяна като стандарт, което позволява работа на клапана без захранване.

Модел G: 3-посочни ротационни клапани за управление

Код Модел-G

AMOT Model G 3-посочните ротационни регулиращи клапани осигуряват висока степен на точност за прецизен контрол на температурата както при смесване, така и при отклоняване на приложения. Ако имате дълги времена на загряване, прекомерен бял дим, идващ от отработените газове, или затруднено регулиране на температурите на флуида при празен ход, сменете термостатичния клапан с външно задействан AMOT Model G без да е необходимо модификации на тръбопроводи. Моделите включват GEF, GPD и GG.

В допълнение към стандартния клапан, AMOT предлага две опции за Low Leak Model G: ANSI клас II (0.5% скорост на изтичане) и ANSI клас IV (0.01% скорост на изтичане). Свържете се с нас за повече подробности.

Durable
Тежкотоварният, компактен дизайн се вписва в тесни пространства и издържа на високи вибрационни приложения, за да сведе до минимум изтичането на стволови и повреди на задвижващия борд.

Точна
външна температурна сензорна сонда позволява по-прецизен, по-отзивчив контрол на температурата. С Model G можете да поддържате настройка на температурата в рамките на +/- 1oF.

Гъвкава
Нашият уникален дизайн позволява портовете да бъдат конфигурирани така, че да отговарят на всички изисквания за инсталиране. Моделът G може да работи еднакво добре, както самостоятелен клапан или като част от цялостна система за управление. В допълнение, ние предлагаме разнообразие от модели, размери, видове задвижване, комуникационни протоколи и други опции, които да ви помогнат да посочите точно това, от което се нуждаете.

Доказан
Клапанът AMOT Model G има над 25 години доказана производителност в приложения за производство на енергия и нефт и газ.

Обхват на размера 2" (DN50) до 16" (DN400)
Материали за тялото

Сферографитен чугун
бронз
въглеродна стомана
неръждаема стомана

Типове задействане

24 VDC
110/120 VAC
200/240 VAC
Стандартни и високи вибрационни задвижвания на разположение
Ниска температура (-40 илиC варианти) на разположение

Опции за комуникация 4-20mA
3-15 psi
импулсна ширина модулация (PWM)
CAN автобус
Сертификати на разположение

Опасна зона

  • ATEX - Европа
  • CSA - Северна Америка
  • IECEx - Международни

Морски клас (свързани с IACS)

  • LR - Регистърът на Лойд
  • ДНВ ГЛ
  • ABS - Американско бюро за доставка
  • BV - Бюро Веритас

IACS клас

  • CCS - Китай Класификация общество
  • CRS - Хърватски корабен регистър
  • IRS - Индийски регистър на корабен
  • KR - Корейски регистър на корабоплаването
  • NK - КласNK
  • PRS - Полски регистър на корабоплаването
  • РИНА - Италиански Военноморски Регистър
  • RS - Руски морски регистър на корабоплаването

Приложения

Клапанът AMOT Model G елиминира изтичането на стволови в много морски, електроенергийни и нефтени и газови приложения, където са инсталирани типични линейни тактови клапани. Те са подходящ заместител в много приложения, където са били използвани тези клапани:

  • Фишър GX
  • Фишър YD
  • Ари Стеви 450
  • Лесли RVB
  • Лесли RVD
  • Лесли RVK
  • Робъртшоу RT-1004
  • Робъртшоу RT-1010А
  • Робъртшоу VC-230A
  • Робъртшоу I-1284
  • Робъртшоу I-1285
  • Самсон 250
  • Самсон В2001
  • Самсон 3253
  • Самсон 3244
  • СОМАС СВ
  • Фултън Силфон 923-3

Операция

Електрически
За електрическия клапан задвижващият механизъм на вентила G използва електродвигател, който се върти в двете посоки в отговор на получените сигнали ON-OFF. Моторът задвижва скоростна кутия, свързана към вала на ротора и завърта ротора на клапана по посока на часовниковата стрелка или обратно на часовниковата стрелка, максимум 90 градуса. В края на пътуването се включват гранични превключватели за изолиране на електрическото захранване към двигателя, когато роторът на клапана е достигнал до двата края на въртенето. Потенциометърът за обратна връзка е стандартен и осигурява индикация за позицията на системата за управление. Задвижващият механизъм се захранва от електромотор, задвижващ скоростна кутия тип червей. Червячната скоростна кутия предотвратява обратното задвижване поради силите на течността. Той е оборудван с ръчно замяна като стандарт, което позволява работа на клапана без захранване.