Amot 4087 Температурни вентили за отработени газове България
Енапарт се снабдява с продукти чрез своите офиси, ситуирани в 14 различни държави, за да ви оферира най-добри цени на местно равнище. Свържете се с нас и с удоволствие ще изготвим специално ценово предложение за вас. Можете да го направите чрез контактната форма или като ни изпратите запитване по имейл.
4087 температурен клапан на отработените газове
Код 4087
AMOT 4087 температура на отработените газове клапан е затворен в работно или „удовлетворени“ състояние, и пътувания отворени, когато зададената температура е превишена.
Характеристики
- Надеждна защита
- Дълъг живот
- Сетива 150 до 760˚C (300 до 1400˚F)
- Витонови уплътнения
- Кладенец от неръждаема стомана
- Ръчно или пневматично нулиране
- Лесна за поддръжка
Аксесоари
- 625 - О-пръстен, Витон
- 257L001 - О-пръстен, Витон
866L001 - Мазнина, висока температура
Корпус на клапана и макарата: |
Алуминий |
|
Материал на кладенеца: |
347 неръждаема стомана |
|
Максимално налягане в IN порт: |
8.6 бара |
125 пси |
Максимално налягане извън кладенеца: |
*68,9 бара |
1000 пси |
Пневматично нулиране: |
2.7 бар |
40 пси |
Минимално налягане при нулиране: |
10.3 бар |
150 пси |
*: Показаното налягане е максимално допустимо.
Приложения
- Клапан с моментно действие, задействан чрез повишаване на температурата на кладенеца и предназначен за използване главно като датчик за температура на отработените газове.
Операция
Задействането на клапана се причинява от повишаване на температурата, разширяваща се добре неръждаемата стомана със скорост по-бърза от тази на Род. Pushrod се придвижва към кладенеца, позволявайки на двете топки да се промъкнат в жлеб между Горното бутало и буталото за пътуване. Това освобождава буталото, което е пружинно заредено от Main Spring. Буталото се движи нагоре, позволявайки на средния уплътнителен пръстен да премине покрай IN порта, свързвайки IN към VENT. Повторното настройване на клапана се осъществява чрез здраво натискане на горната част на буталото, след като кладенецът е позволено да се охлади обратно под точката на пътуване.
Вижте таблица с данни за пълна информация за операцията.